Klienci o nas

P. Bartosz
Kreta , Hotel Dimico

„Tak jak obiecałem, podzielę się opinia o wyjedzie do Dimico w Hersonissos.
Ogólnie wyjazd uważam za bardzo udany. Jedzenie świetne, obsługa jeszcze lepsza. Pozdrawiam i do usłyszenia w następne wakacje :)

P. Małgorzata

Egipt, Hotel Three Corners Sunny Beach

„Chcialabym bardzo podziekowac za jedne z najwspanialszych wakacji mojego zycia :)
Three corners sunny beach okazal sie swietnym hotelem, pelnym atrakcji i niesamowicie wypelnionym po same brzegi wolnym czasem :)Animatorzy byli kapitalni - odpowiednio zachecali i motywowali do tego, zeby nie odpoczywac na lezakach, a aktywnie uczcestniczyc w np. aerobiku wodnym, tancu brzucha, rozciaganiu, siatkowce itp :) To mi sie bardzo podobalo :) Brak monotonnosci i rutyny. Nawet bralam udzial z moim partnerem w jednym konkursie z Wegrami i Rosjanami (taniec, zagadki, rozpoznawanie cos na zasadzie oczepin) i wygralismy tatuaze w beauty salon :)) alez mielismy ubaw :))
Naprawde jestem bardzo szczesliwa i w pelni zadowolona. Nie mialam czasu na nude. Bylo cuuuudownie :))) Polecam innym ten hotel - super :)))
Dziekuje Pani Kasiu :) Pracuje w duzej korporacji, wiec bede Pania polecala znajomym :) a noz widelec ktos skorzysta :) a Ja rowniez bede z Pania w kontakcie :)
pozdrawiam serdecznie i zycze milego dalszego dnia, Malgosia :) „

P. Wioleta
Egipt

„ Chciałam strasznie podziekować za wyszukanie oferty wakacyjnej- wrocilismy własnie kilka dni temu z urlopu jestesmy strasznie zadowoleni , proszę już Panią o szukanie nam
podobnych ofert na przyszły rok od czerwca, urlopow jeszcze nie mamy
ale w chwili obecnej mozemy się dopasować jezeli bedzie jakas ciekawa
oferta. „

P. Iwona i Marcin
Egipt, opcja Ruletka

" Chcieliśmy z mężem bardzo podziękować za profesjonalną obsługę. Warto było czekać i podjąć decyzję na ostatnią chwilę. Nie mieliśby zbyt dużego budżetu na wyjazd, poza tym też jadąc na 2tygodnie braliśmy pod uwagę fakt, żeby przez ten okres coś zobaczyć i skorzystać z różnych atrakcji. Zdecydowaliśmy się na ę opcję: Ruletka- nie wiedzieliśmy, do którego 4* hotelu trafimy, ale wiedzieliśmy że będzie to Sharm El Sheik i opcja wyżywienia all inclusive, więc skorzystaliśmy. Wykupiliśmy wczasy na 2 dni przed wylotem i okazało się, że to był strzał w dziesiątkę. Trafiliśmy do hotelu Tropikana Grand Oasis i polecamy go każdemu. Poznaliśmy wielu Polaków i z ciekawości pytaliśmy o cenę. Zapłaciliśmy 1399zł/os, co w tym terminie było dosłownie cudem, bo większość ofert kosztowała ponad 2000zł/os. Jednak konsultant Holidayline.pl doradzł nam, że jest sporo miejsc w samolocie i warto jescze chwilkę poczekać. Dostaliśmy z rana telefon, że nasz upatrzona oferta kosztuje ponad 400zł taniej za os. Nawet przez chwilkę się nie zastanowiliśmy, dostaliśmy umowe, wpłaciliśmy pieniądze i pojechaliśmy na wymarzone wczasy. Najbardziej cieszył nas fakt, że Polacy, jakiś poznaliśmy płacili ponad 2500zł/os. Uważam, że opcja polownaia na super last minute jest najlepszym sposobem na znalezienie taniego wypoczynku !!! Z pozdrowieniami dla wszystkich urlopowiczów"

P. Paulina i Rafał
Tunezja, Hotel Carribean World Borj Cedra

"Hotel byl bardzo czysty i zadbany, bardzo mila obsluga, codziennie wiele zabaw zapewnionych przez animatorow. Bardzo dobre jedzenie, pyszne desery i drinki. Pani Kasia znalazla nam oferte dopasowana w sam raz do naszych potrzeb. Pogoda nam dopisala, mielismy bardzo udane wakacje. Az trudno uwierzyc, ze zaplacilismy za nasza wycieczke tylko 1050zl podczas gdy inne osoby, ktore poznalismy w hotelu placily za ta sama wycieczke prawie 1600zl. Z “Polowaniem na last minute” nawet osoby w naszym wieku moga sobie pozwolic na takie wakacje. Polecamy bardzo innym."

P. Natalia, Thomas, Bro, Nati,Mary
Egipt, Imperial Shams Abu Soma

"Hotelik Imperial Shams Abu Soma superancki. Totalnie ekskluzywny  i luksusowy, aż chyba nawet zbyt bardzo dla młodych ludzi :) Myśleliśmy, że mogą być problemy ze znalezieniem super last minute dla 5 osób, ale okazało się, że wcale nie i mimo, że udało nam się złapać 5 ostatnich miejsc w samolocie, pobyt wspominamy rewelacyjnie. Za tą przyjemność zapłaciliśmy 1100zł, gdzie ludzie na miejscu płacili ponad 1900zł. Sprawdzam czasami ten hotelik, bo myślimy żeby wybrać się tak drugi raz, ale niestety nie znalazłam go w cenie poniżej 1700zł. Polecam polowanie na super last minute wszystkim co lubią spontaniczność i pakowanie w jeden dzień :) " Nati, Thomas, Majkel, Mary (Gdańsk)

P. Judyta
Egipt, Hotel Royal Palace

„ Chciałabym bardzo podziękować p. Kasi Brochackiej za wysiłek i czas poświęcony znalezieniu dla mnie tej wycieczki. Oceniam ją jak najbardziej pozytywnie, mimo iż do sun&fun mam pewne zastrzeżenia (wszystkich z tego biura umieszczają w bungalowach, o czym nikt nie jest wcześniej informowany, rezydentka sympatyczna, ale mimo, że wiedziała, w których pokojach występują problemy np. nie działa klimatyzacja pozwalała na lokowanie w nich następnych gości). Ja pokój i hotel oceniam na adekwatny do ceny, może nawet troszkę powyżej oczekiwań, ale to tylko dlatego, że umiałam się w recepcji postarać o pokój w nowej, świeżo po remoncie części hotelu. Bungalowy z tego co słyszałam i widziałam swój pierwszy przydzielony - do ceny adekwatne nie są. Jeśli chodzi o resztę - zgadza się wszystko z tym co czytałam wcześniej - wspaniała plaża, basen, ogród otaczający hotel. W restauracji jedzenie b. dobre - każdy znajdzie coś dla siebie, bardzo duży wybór i różnorodność dań. Jedyny minus opcji all inc. to ciepłe alkohole zarówno na plaży jak i w restauracji oraz oriental corner (który swoją drogą był bardzo fajnym miejscem na odsapnięcie po wyczerpującym dniu). Obsługa hotelu fenomenalna :) ogółem - jeśli ktoś umie się dogadać to może tam naprawdę przyjemnie spędzić urlop

PS denerwujące było dochodzące zewsząd narzekanie Polaków, którzy zamiast skupić się na wypoczynku i cieszyć klimatem woleli marudzić mimo że nie było praktycznie na co.

PS2 po wycieczce do centrum miasta byłam wniebowzięta, że Royal Palace się tam nie znajdował. „

P.Julia

Grecja, Korfu; Ipsos Beach 3*

We wtorek wieczorem wróciliśmy z chłopakiem z hotelu Ipsos Beach na Korfu. Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z hotelu jak i samej wycieczki na Korfu. Przepiękna krajobrazowo wyspa... Zwiedziliśmy całą na skuterach. Widoki niezapomniane... Na pewno tam wrócimy. Hotel bardzo czysty (codziennie sprzątane pokoje). Obsługa przemiła. Jedzenie dobre, chociaż śniadania bardzo monotonne. Akurat trafiliśmy na przestronny pokój z dużym balkonem (z widokiem na basen). Te balkony z widokiem na morze były o połowę mniejsze. 80% gości hotelu stanowili Polacy, więc nie narzekaliśmy na nudę wieczorami. Generalnie hotel godny polecenia. W 100% zasługuje na swoje 3 gwiazdki.  Dziękujemy za udaną wycieczkę :) Szkoda tylko, że tak krótko, bo tydzień zleciał nam zdecydowanie za szybko...

P. Paweł z rodziną
Hotel Utopia World, Turcja
"

Po powrocie do Polski potrzebowaliśmy dobrych paru dni aby dojść do siebie... Gdy wylądowaliśmy zaczęło padać ale nie o tym chciałbym napisać... Hotel po prostu wspaniały (zdecydowanie zasługuje na 5* i dopisek "deluxe hotel"). Jedzenie niesamowite, codziennie urozmaicone, animacje zabawne szczególnie spodobał nam się Wieczór Komediowy i scenki odegrane przez team animacyjny:P W aquaparku moglibysmy przebywać godzinami:) Lody w Egipcie średnio nam smakowały a tu totalne zaskoczenie: były naprawdę pyszne... Do tego wszystkiego ciągle uśmiechnięta chętna do pomocy obsługa:) był tylko problem z komunikacją po angielsku (średnio jedna na trzy cztery osoby w recepcji mówiła po angielsku większość jedynie po rosyjsku, zresztą brano nas bardzo często za Rosjan:)) W czasie pobytu skorzystalismy az z trzech fakultetów wyznając zasadę "raz się żyje". Bylismy w Pamukkale i Hierapolis (naprawde fajnie, odprężająca kąpiel w basenie Kleopatry), na Jeep-ach w górach Taurus (było po prostu wspaniale, obiad nad rzeką:) Super rezydentka P. Ewelina i zabawny kierowca który dostarczał nam naprawdę mnóstwo emocji) oraz na Yacht Tour. Co do hotelu rozbawiła nas jedna rzecz. wracając z Yacht tour jak podjechaliśmy do naszego hotelu to ludzie siedzący w autokarze wyciągali aparaty i go fotografowali:) Byliśmy zakwaterowani przez pierwszą noc w dwóch Junior Suitach a później w jednym (nie mieli standardowych obok sb z widokiem na morze i mogliśmy pozostać przy jednym Junior Suicie, przy dostawieniu łózka był dla nas wystarczający i wygodny ze względu na to że jesteśmy rodziną). Pobyt na pewno zapamiętamy na długo... Było bajecznie... Jedynie plaża nam się średnio spodobała ze wzgl na czystość ale było tyle do robienia "u góry" że kto by sb taką drobnostka głowę zaprzątał:) Nie mieliśmy ochoty wracać do polskiej rzeczywistości:) Jeśli chodzi o biuro podróży to nie mamy zastrzeżeń, wszystko w miarę sprawnie może poza wpadką z transferem na lotnisko gdzie pick up time był w kilku hotelach źle rozpisany ale rezydent nas przez minutę za to przepraszał koło lotniska:) Rezydentka miła... Niektórzy narzekali ze niby tylko im chcała wycieczki upchnąc i na tym kończyła się jej rola... wg mnie jak ktoś tak mówi to nie wie na czym praca rezydenta polega... Jak ktoś ma problem może zadzwonić lub się wgłosic w trakcie dyżuru w hotelu... My nie mieliśmy żadnych zastrzeżeń... Jeszcze raz chcielibyśmy podziękować za pomoc w wyborze hotelu (było warto zainwestować w Utopię:P) i miłą współpracę:)

Pozdrawiamy, "

P. Agata

Hotel Iberotel Aquamarine, Egipt Hurghada

"Pani Katarzyno bardzo chcielibyśmy podziękować, za udany wypoczynek. Hotel, który nam Pani poleciła był bajeczny ( Iberotel Aguamarine Resort w Hurghadzie). Jak najbardziej hotel ten zasługuje na 5 gwiazdek:) Oczywiście nie obeszło się bez zemsty Faraona... Na szczęście trzymała mnie tylko 1 dzień:). Pechowy był dla nas wyłącznie ostatni dzień wyjazdu (25.05) gdyż po pierwsze zmieniła się godzina wylotu do Warszawy ( z godz 20:20 na godz 14) więc o 6 h skróciliśmy sobie pobyt a po drugie gdzieś zapodziały nam się vouchery na bilet lotniczy i musieliśmy kupić od rezydenta kolejne... (30$ od osoby);/
Mimo wszystko wyjazd ten będziemy wspominać bardzo miło"

P.Rafał
Hotel Rehana Sharm, Egipt

"Byłem w tym hotelu przez 2 tygodnie. Mój pobyt z dziewczyną i paczką znajomych był fantastyczny! Hotel polecam z całym sercem, narzekać mogą jedynie zamożni ludzie oczekujący wysokich luksusów. W hotelu było czysto, obsługa bardzo mile nastawiona (oprócz  faktu bagażowego który dostał za 2 minuty roboty dolara i się obraził). Jedyne utrapienie to muchy i komary które w terminie mojego pobytu psuły raj na ziemi :( Baseny wymyte, chodniki bez plam, nawet mrówki są pryskane specjalnymi detergentami! All inclusive na wysokim poziomie, można chodzić z pełnym brzuchem cały dzień nawet w najtańszej wersji. Było nawet stoisko z bezpłatnym popcornem i watą cukrowa! Do dyspozycji gości cola, sprite, fanta, soki, herbata, kawa z ekspresu.  Alkoholu nigdy nie zabrakło, polecam specjał barmanów "Tequila bum bum" :) Na jednym z basenów jak  i w lobby barze lane piwo z butelek! Posiłki trochę monotonne ale za 2 klocki to w Warszawie nie zjemy żadnych specjałów żyjąc w takim luksusie ;) Na kolacji pyszne owoce: granaty (!!), pomarańcze, grejpfruty, banany, figi, jabłka... Narzekanie za taką cenę jest po prostu grzechem. Plaża może nie rewelacja bo żwirowo piaszczysta ale jest naprawdę ładna rafa (ładniejsza niż na nurkowaniu z wyspy Tiran) i pełno rybek. Do dyspozycji gości są bezpłatne korty tenisowe kiedy dopadnie nuda, płatny bilard i całkiem ciekawe animacje na basenach. Nie brałem udziału ale przyglądając się fajnie to wyglądało. W nocy bardzo ciekawie podświetlone baseny tworzące przemiłe wspomnienia. Jak ktoś lubi zwierzaki to polecam karmienie kolacyjną rybką hotelowych kocurków ;) Dyskoteka w hotelu raczej mierna, ale w Rehana Royal (po drugiej stronie ulicy) jest  dużo lepiej. Jadąc do Nama Bay polecam zatrzymywanie niebieskich busików za 1$ a nie taryfy za 5 razy większą kwotę. Polecam serdecznie ten hotel, dla młodych ludzi jak ja (23 lata) to raj na ziemi! "

P. Iwona

Hotel Tiran Island, Egipt

"Na wstępie chciałam serdecznie podziękować za to że dzięki Państwa biurze Alfa Star, mogłam skorzystać z urlopu. Chciałam również zaznaczyć iż rezydent jak i osoby towarzyszące nam podczas wycieczek były dobrze zorganizowane, chętnie pomagały, bardzo dobrze wywiązywały się ze swoich obowiązków. Jestem bardzo zadowolona z Państwa oferty, za co dziękuję. Mam nadzieje , że jeżeli zdrowie pozwoli będę miała okazje skorzystać jeszcze z Państwa oferty."

Kontakt

• 0 zł prowizji - ceny jak u organizatora
  • szybkość i wygodę
  • bezpieczne zakupy
  • kompletne informacje o promocjach
  • wszystkie promocje w jednym miejscu
  • oferty sprawdzonych biur podróży
  • profesjonalne doradztwo 7 dni w tyg.